Vill bokföra Okt-Dec, men har bara kommit till Feb. Hur göra
3 inlĂ€gg • Sida 1 av 1
Vill bokföra Okt-Dec, men har bara kommit till Feb. Hur göraJag hÄller pÄ att bokföra 2009, Àr klar med Januari. Men nu skall momsen in för Okt-Dec, och jag skulle vilja bokföra dessa tre mÄnader innan jag gör resten. GÄr det pÄ nÄgot sÀtt att göra, eller mÄste jag skapa tomma verifikationer för mÄnaderna Feb-Sept?
Re: Vill bokföra Okt-Dec, men har bara kommit till Feb. Hur göraDet enda jag kan tÀnka mig att du kan göra Àr att starta ett nytt företag och bokföra okt-dec dÀr och sen skriva in det i det vanliga företaget.
Re: Vill bokföra Okt-Dec, men har bara kommit till Feb. Hur göraTack för ditt svar. GÄr det att importera de verifikationerna, eller blir det att skriva av alla nÀr jag kommer dit?
Jag ser nu att det gĂ„r att registrera en verifikation med ex. datum i Januari efter att man redan registrerat en i Februari. Kan det stĂ€lla till det om jag gör pĂ„ detta viset? TĂ€nker pĂ„ momsrapporter m.m. Ăr inte helt sĂ€ker pĂ„ att det Ă€r lagligt att göra pĂ„ detta viset heller?
3 inlĂ€gg • Sida 1 av 1
Vilka Àr onlineAnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 0 gÀster |
|